Vaše súkromie je pre nás dôležité!

Aby sme mohli naše služby stále zlepšovať, používame na stránkach www.familium.sk súbory cookies. Cookies využívame, aby sme zaistili spoľahlivosť a bezpečnosť našich stránok, sledovali ich výkonnosť a sprostredkovávali vám váš nákup a cielenú reklamu. 

Tlačítkom „Súhlasím“ nám umožníte použitie voliteľných cookies. Spravovať svoje preferencie môžete tlačidlom „Upraviť nastavenia“.

Viac informácií nájdete TU. Svoj súhlas môžete kedykoľvek zmeniť v nastavení.

Pokiaľ nesúhlasíte, kliknite TU.

Súhlasím Upraviť nastavenia
Tieto súbory cookies sú potrebné na fungovanie webovej stránky. Bez týchto súborov cookie by nebolo možné používať naše webové stránky, preto nie je možné tieto súbory cookie odmietnuť.
Analytické cookies sa používajú na vytváranie štatistík, správ a optimalizáciu webovej stránky. To nám umožňuje zlepšovať našu stránku a spríjemňovať vám ju.
Tieto cookies používajú reklamné a sociálne siete na prispôsobenie zobrazovaných reklám tak, aby boli pre vás zaujímavejšie.
Tyto cookies poskytujú informáciu, že používateľ súhlasí s personalizáciou reklám v jeho profile.
Přijmout zvolené cookies

  • Možnosti platby
    Bankovým prevodom zdarma
    Platobnou kartou zdarma
    Dobierka 1 €
Darčeky s venovaním nie je možné zaslať na dobierku.
  • Možnosti dopravy
Zasielame len na území SR. Pre nákup v ČR navštívte familium.cz.
  • Zásielkovňa 2,90€  
    Kurier -doručenie na adresu cez dopravcu Zásielkovňa
    3,90€
    Kuriérna služba GLS 3,90€
     
Pri objednávke nad 50 € doprava zadarmo!

ČASTO KLADENÉ OTÁZKY (FAQ)

  • Nemám žiadnu správu o prijatí objednávky, spracovaní, odoslaní

O každom kroku spracovania vašej objednávky vás informujeme e-mailom zaslaným na adresu, ktorú ste uviedli v objednávke. Skontrolujte, prosíme, jej správnosť priamo vo vašom účte. Je možné, že správy od nás uviazli v zložke Nevyžiadaná pošta alebo Spam – skontrolujte ich tiež. Vždy sa na nás môžete obrátiť na našej zákazníckej linke +421 221 201 290 alebo info@babickarstvo.sk, info@familium.sk

.

  • Kedy dostanem objednaný tovar?

Vašu objednávku sa snažíme vybaviť do 24 hodín po jej prijatí. Objednávky prijaté do 12.00 hod. expedujeme ešte v tento pracovný deň. Po prevzatí zásielky zvoleným prepravcom už nie sme schopní ovplyvniť rýchlosť doručenia. Zásielky sa však obvykle doručujú nasledujúci pracovný deň.

Prosíme o zhovievavosť najmä v predvianočnom období, keď sa tieto lehoty môžu predĺžiť až o 2 dni.

 

  • Kde sa práve nadchádza moja zásielka?

Priebeh doručovania je možné sledovať on-line na odkaze, ktorý sme Vám zaslali e-mailom. U rôznych typov doručenia Vás odkaz presmeruje na stránky konkrétneho dopravcu. Číslo zásielky/balíka nájdete v e-mailovej správe, ktorú sme Vám zaslali.

 

  • Nepodarilo sa mi zaplatiť objednávku kartou (on-line)

Ak ste zvolili platbu on-line platobnou kartou a platba sa neuskutočnila, informujte nás o tom čo najskôr. Spoločne situáciu vyriešime formou zmeny platobnej metódy alebo doručením na dobierku.

 

  • Chcem doplniť tovar do objednávky

V prípade, že sa rozhodnete doplniť nejaký tovar do Vašej objednávky, informujte nás o tom čo najskôr telefonicky alebo e-mailom. Urobíme všetko pre to, aby sme Vaše želanie splnili, ak je to s ohľadom na spracovanie objednávky ešte možné.

 

  •  Výmena tovaru

Ak Vám doručený tovar nevyhovuje napr. veľkosťou, je možné ho vymenit. V takom prípade nás čo najskôr kontaktujte a my vám na vrátenie tovaru zašleme e-mailom presný postup a kód spätnej zásielky pre vrátenie prostredníctvom pobočiek Packety. Nepoužitý tovar v pôvodnom obale starostlivo zabaľte tak, aby nedošlo k jeho poškodeniu pri doprave (napr. bublinková fólia, kartón) a odošlite podľa pokynov v e-mailovej správe.

Do balíka priložte list, v ktorom uvediete o akú výmenu máte záujem, prípadne tieto informácie zašlite e-mailom.

  • Problémy s doručovaním

Stáva sa to ojedinele, ale je možné, že dôjde k strate zásielky v priebehu dopravy. V takom prípade, ak o to máte záujem, Vám odošleme novú zásielku a podnikneme ďalšie kroky formou reklamácie u konkrétneho dopravcu.

  

  • Poškodená zásielka alebo tovar v zásielke

Pri prevzatí tovaru od dopravcu si dodanú zásielku starostlivo skontrolujte. Zásielku, ktorá vykazuje známky poškodenia, nepreberajte, prípadne prevezmite s výhradou (so zápisom do doručovacieho listu).

Ak je tovar poškodený, hoci je obal neporušený, informujte nás o tom čo najskôr telefonicky alebo e-mailom. V ideálnom prípade tovar vyfoťte a fotografie nám pošlite e-mailom. Tieto prípady riešime individuálne po vzájomnej dohode.

 

  • Chcem zrušiť objednávku

Objednávku je možné zrušit len v obmedzenej dobe po jej prijatí. Informujte nás o Vašom rozhodnutí čo najskôr a my urobíme všetko pre to, aby sme Vašemu želaniu vyhoveli. Prípadne Vám poradíme, ako ďalej postupovať.

  

  •  Odstúpenie od kúpnej zmluvy

V prípade odstúpenia od kúpnej zmluvy v lehote 14-tich dní od nákupu postupujte takto:

  1. Kontaktuje nás e-mailom alebo telefonicky, aby sme spolu dohodli čo najvýhodnejšiu dopravu tovaru späť k nám (obvykle pobočky Packety)
  2. Vyplňte a vytlačte si formulár Odstúpenie od kúpnej zmluvy na TOMTO ODKAZE. Údaje, ktoré sú potrebné k vyplneniu, nájdete na faktúre
  3. Tovar starostlivo zabaľte, aby nedošlo k jeho poškodeniu v priebehu dopravy. V ideálnom prípade použite pôvodný obal a prípadný voľný priestor vyplňte napr. bublinkovou fóliou alebo novinami.
  4.  Do zásielky priložte podpísané Odstúpenie od kúpnej zmluvy a prípadne kópiu faktúry.
  5.  Tovar odošlite podľa pokynov v e-mailovej správe, ktorú od nás dostanete.

 

  • Reklamácie

V prípade reklamácie zakúpeného tovaru postupujte nasledovne:

  1. Vyplňte a vytlačte si formulár Reklamačný list na TOMTO ODKAZE. Údaje, ktoré sú potrebné k vyplneniu, nájdete na faktúre.
  2. Tovar starostlivo zabaľte, aby nedošlo k jeho poškodeniu v priebehu dopravy. V ideálnom prípade použite pôvodný obal a prípadný voľný priestor vyplňte napr. bublinkovou fóliou alebo novinami.
  3. Priložte podpísaný Reklamačný list a prípadne aj kópiu faktúry.
  4. Tovar pošlite doporučene (NIE na dobierku) na adresu:

Familium s.r.o.

Boleslavská 2211

252 28  Černošice

Česká republika

V prípade oprávnenej reklamácie Vám náklady na dopravu uhradíme na Vami uvedený účet.